~ DISCLAIMER ~

DISCLAIMER : Please do note that this is a personal web-log. Views expressed here are of my personal views. Usage of any personal photos & posts are prohibited and are not allow to copy , paste , show & publish any photos & posts taken from this web-log anywhere without my consent & permission. If so I have the rights to render the person , group & in short anyone posting / publishing / showing / pasting / copying them liable to legal action or prosecution. Thank you.

PHOTOS

Photos copyrighted to VOCALWEALTH NETWORKS. Unless expressed permission has been granted by Miss Rima Rashidi , you may not copy any images from this site. Using images from this site without permission is prohibited.

Tuesday, October 9, 2012

Sick Anonymous Comments.....

"Post cerita anak aku nak tengok Lawak Ke Der pun boleh jadi tomahan to some of you. Apa salah anak aku? Anak aku nak mintak kat siapa kalau tak mintak kat mak bapak dia? Aku nak bawak dia pergi tengok show apa , nak bawak dia pergi mana ke.....kena mintak permission lu ke der? Ada aku mintak duit lu? Ada anak aku mintak duit lu. Kalau lu yang aku tak kenal.....yang anak aku tak kenal suka-suka hati boleh kurang ajar....aku pun reti nak cakap bahasa-bahasa celaka ni....Aku nak didik anak aku macam mana , anak aku nak jadi apa bila dia besar nanti.....lu sakit kat mana? Anak aku bukan tanggungjawab lu laa , lahanat! Lu nak bawak anak lu pergi tengok tilawah Al-Quran.....lu bawak lah.....Hoi! ada aku kisah? Kalau lu agak-agak lu suci....anak-anak lu semua suci.....itu hal lu lah. Tapi aku rasa , kalau niat lu comment kat blog orang macam yang lu comment......lu memang hati busuk. Lu tak suka aku....lu jangan baca kisah hidup aku.....apasal lu suka jadi kudis buta dalam hidup orang lain? Best ke jadi kudis? Awat yang pilih jadi kudis? Awat tak nak jadi yang baik-baik....yang wangi-wangi.....yang cantik-cantik? Lu ketawa macam iblis ke bila lu post komen untuk sakitkan hati aku? Memang betul laa lu tak kisah....sebab lu setan. Kalau lu ada hati manusia normal , lu tak kan buat orang macam ni. 

Ini hidup aku. Ini anak aku. Lu boleh pergi mampos! Coz why? Aku tak kenal lu. Kalau lu mampos depan rumah aku pun.....hohoho! Ada aku kisah????? Lu ingat dengan tulis komen gampang macam tu , Tuhan kasi lu pahala? Bodoh laa wei! Aku memang tak bertudung,,,,,,agama pun tak tinggi....tapi hati aku tak hitam macam lu , sial! Mungkin lu bertudung,,,,,,atau mungkin lu bersemutar besar lagak Guru Yahya.....tapi sorry to say laaa......peribadi lu buruk. Songsang. Tak habis-habis nak cari cela orang. Lu sempurnakan diri lu dulu. Pastikan diri dan anak-anak lu turut perintah wajib Yang Esa dulu.....kalau semua tu lu buat.....tapi masih suka dok nak aib-kan orang,,,,,,lu pikir laaa sendiri. Tuhan suka orang macam lu atau Tuhan sayang orang macam aku? Bikin malu mak bapak lu je dapat anak kurang ajar & hati hitam macam lu. 

Aku sentiasa jaga bahasa aku......selalu cakap berlapik dengan species virus macam lu.....but again.....devilish souls like you do not deserve any respect from me. Enough is enough. Anak aku dosa apa dengan lu? Aku dosa apa dengan lu? Family aku dosa apa dengan lu? Get a life laa. Sempurna atau tidak......Aku ada kehidupan aku sendiri. I have a life but I don't think you do. Or perhaps your life has a big hole in it. Aku dok cakap baik-baik pun lu lagi pijak kepala aku. Kalau aku bawak anak aku pergi Tilawah Al-Quran......lu suka ke? Sebab aku rasa lu akan post komen yang aku nak menunjuk alim pulak.....apa pun yang aku buat lu akan main hentam kromo semacam je. Lu lagak macam lu Tuhan pulak nak hukum-hukum orang.....Walaupun hati lu jahat , aku harap Tuhan jaga lu. Aku harap Tuhan pelihara jiwa lu yang sakit sebab tak boleh tengok orang lain gembira. Aku harap Tuhan tak laknat lu sebab suka sangat guriskan perasaan orang. Paling-paling yang aku boleh buat pun.....cakap macam ni laa kat lu....tapi Tuhan boleh buat lebih pedih kat lu dari aku. May He has mercy on corrupted souls like you. Amen....."


Hehehe.....sekali I pun boleh hilang akal maaaa........



Photos copyrighted to VOCALWEALTH NETWORKS. Unless expressed permission has been granted by Miss Rima Rashidi, you may not copy any images from this site. Using images from this site without permission is prohibited.

17 comments:

  1. Salam Rima
    apalah masalah sebenar org2 mcm nie??? Kita berciter pasal tgk komedi show, dia kutuk...kalau kita berciter pasal pg masjid dgr ceramah, dikutuk juga....Giler ke meroyan org mcm nie??

    Betul mcm Rima cakap, kalau sakit mata dan hati baca blog org, jgn lar baca....ini tak, dah lar tak suka baca apa org lain tulis, sesuka hati nak menghentam org dan menghambur kata2 kesat, mcm lar dia maksum...Org mcm nie lar sebenarnya yg memberi image buruk kpd org Islam dan melayu am nya....

    Just relaks and ignore aje langau2 sampah yg suka mengacau tu.....kang kena spray dgn ridsect, mampus lar dia...

    By the way, I enjoy reading and following your blog...teruskan menulis ye

    ReplyDelete
  2. rima, biar lah dia mengumpul berlautan dosa. Lagi dia keji kehidupan you, lagi banyak dosa dia terhadap you. Jika dia bahagia dengan kehidupan dia menambah dosa2 dia, let them be. Its their loss, not yours.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. rima, alamak dah mengamuk. kak yati tak baca komen yang mana satu tapi kalau rima privatekan blog ni, please invite kak yati. i like your blog. ingat tak dulu ada anon kata kak yati bodek rima. hahaha...bodek la sangat...

    ReplyDelete
  5. xtau nk kategorikan cemana anonimos nih.. nk suh u sabo tapi kalu i pon xbleh nk sabo dgn org2 gini.. haihh

    ReplyDelete
  6. releks kak... ignore je orang mcm tuh. buat derk jer... dia sakit kat mana pun tak tau ler...
    moga Allah bagi hidayah pada dia, dan kita semua... amin.

    ReplyDelete
  7. banyakkan bersbr kak... org mcm ni, mmg ada kt mana2 je...jenis penakut sbb selindung ngn ANONYMOUS...

    ReplyDelete
  8. hehehe..sabar2 kak..biasalah dunia blogging kan...

    ReplyDelete
  9. biasalah tu rima cik ina masa buka kotak komen dulu pun ada anoy kutuk anak cik ina. Manusia mana boleh tengok orang senang dia je betul yang kita ni pada mereka banyak je cacat celanya. bertabah ye.

    ReplyDelete
  10. Salam Kak Rima,

    Jangan dilayan orang macam ni...buat sakit hati aje...kurang ajar punyer orang, dia dengki dengan kak rimalah tu, sebab tu dia boleh tulis macam tu...sabar ajelah ye kak rima

    ReplyDelete
  11. ini Rima Rashidi penyanyi dulu ker..walahh..Rindunya nak tengok kak rima kuar tv..baguslah ada blog boleh follow perkembangan kak rima.

    ReplyDelete
  12. Tak sangka ada gak 'ahli sorga' masuk blog u baca... Ahahhaha ... Lps tu bole pulak komen ala2 ahli neraka... One word rima :PATHETIC

    Takpela rima biarla anjing menyalak bukit... bukan jd kudis pun as long as ur kids know u r a good mother... setakat jaguh keyboard je kalau berani face to face la... LOL

    ReplyDelete
  13. Tak sangka ada gak 'ahli sorga' masuk blog u baca... Ahahhaha ... Lps tu bole pulak komen ala2 ahli neraka... One word rima :PATHETIC

    Takpela rima biarla anjing menyalak bukit... bukan jd kudis pun as long as ur kids know u r a good mother... setakat jaguh keyboard je kalau berani face to face la... LOL

    ReplyDelete
  14. kak rima,

    saya suka kak rima yang cool dan selalu adab berbahasa. akak tak perlu layan lah comment comment yang akak tak suka. sebab kalau akak layan nanti akak setaraf pula dengan mereka.

    note: please tak nak lah tulis mcm ni lagi. saya suka akak yang lemah lembut tapi kuat semangat.....

    ms jade

    ReplyDelete
  15. Dear Rima, I hope one silly comment like that wont deter you from your passion in your blog.

    ReplyDelete
  16. dear rima,
    i'm a anon too....but i love reading your blog as a silent reader....just ignore them ya..keep on writing girl...

    ReplyDelete
  17. My dear cikgu,
    lantak p la org yg mcmni. biarkan je la. org2 camni kdg2 x open minded, asyik nak cari salah org je. mcm dia tu perfect sgt kot. kalau x suka, xyah la baca n komen kt blog cikgu ni. tp kesian kan org mcm ni. nak tarik perhatian le tu...

    ReplyDelete